کد خبر : 309
تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1400

ضرورت راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری برای رونق صادرات از بندر دیر به قطر

ضرورت راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری برای رونق صادرات از بندر دیر به قطر

نیک نیوز: استاندار بوشهر با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در عرصه صادرات از بنادر استان بوشهر گفت: برای رونق صادرات از بندر دیر به بنادر کشور قطر، راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری در این بندر ضروری است.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با گرامیداشت روز معلم و روز ملی خلیج فارس و با اشاره به اینکه نام استان بوشهر با خلیج‌فارس عجین است اظهار داشت: خلیج‌فارس یادآور رشادت و استعمارستیزی مردم بوشهر از جمله رئیسعلی دلواری و بزرگان دیگر این سرزمین است.

وی، با تأکید بر عملیات شدن شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها افزود: امسال با نام‌گذاری تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری فرصت طلایی برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی، توسعه اشتغال‌زایی و رونق تولید است.

استاندار بوشهر اصلاح موانع در حوزه قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه‌ها از طرف دولت و مقررات‌زدایی از سوی بخش‌های مختلف وزارتخانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع در حوزه اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و دیگر بخش‌ها مشارکت کنند تا از این فرصت زمینه رونق تولید و اقتصاد در جامعه فراهم شود.

گراوند با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در عرصه صادرات از بنادر استان بوشهر گفت: برای رونق صادرات از بندر دیر به بنادر کشور قطر، راه‌اندازی ایکس‌ری کانتینری در این بندر ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0