کد خبر : 2297
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1400

نیکزاد: تأمین اعتبار برای ۴ بانده کردن جاده‌های پارس‌آباد پیگیری می‌شود

نیکزاد: تأمین اعتبار برای ۴ بانده کردن جاده‌های پارس‌آباد پیگیری می‌شود

نیک نیوز : علی نیکزاد در گفت‌وگویی خبری در استان اردبیل اظهار کرد: به‌منظور بهبود زیرساخت‌های ارتباطی استان اردبیل از جمله محورهای خطرناک و پرتصادف پارس‌آباد، جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک ملت، استاندار اردبیل، نماینده مردم شریف پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس و مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان برگزار شد.

وی افزود: حضور مدیرعامل بانک ملت برای جلب مساعدت این بانک جهت تامین ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده‌های پارس‌آباد از طریق ماده ۵۶ بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: ماده ۵۶ این امکان را فراهم می‌کند تا بانک بتواند اعتباری را در اختیار دستگاهی مثل وزارت راه و شهرسازی قرار دهد و بعدا اصل و سود آن را به مرور زمان از سازمان برنامه و بودجه دریافت کند.

اختصاص اعتبار از ماده ۵۶ پروژه‌های جاده‌ای شمال استان را تسریع می‌کند

نیکزاد ادامه داد: اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ می‌تواند اجرای پروژه سه‌راه سربند به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاده‌ای مهم در شمال استان را همانند تخصیص اعتبار اخیر از ماده ۵۶ برای ۴ بانده کردن جاده سرچم، تسریع نماید.

وی بیان کرد: مقرر شد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل این موضوع را تا ۲۰ روز آینده پیگیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0