کد خبر : 1972
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1400

امانی خبرداد: نیکزاد خودش داوطلب شهرداری تهران نشد

امانی خبرداد: نیکزاد خودش داوطلب شهرداری تهران نشد

نیک نیوز: از امروز مصاحبه گزینه های شهرداری تهران آغاز و قرار است شهردار در هفته جاری انتخاب شود. عضو منتخب شورا از عدم ارائه برنامه برای شهرداری از سوی آبرومند و علی آبادی و همچنین انصراف نیکزاد خبر داد.

هفته پیش منتخبین شورای اسلامی شهر تهران برای ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری تهران قرعه کشی کردند و قرار است مصاحبه از امروز آغاز و تا سه شنبه ادامه داشته باشد، اما خبر رسید که ۳ نفر از گزینه‌ها از حضور در ادامه رقابت انصراف دادند.

ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: علی نیکزاد که یکی ازکاندیدا‌های مطرح شهرداری تهران بود ظاهرا وبرابراطلاعاتی که من دارم برنامه‌ای برای شهرداری تهران ارائه نکردند.

امانی ادامه داد: البته آقای نیکزاد خودش داوطلب نشده وبرخی اعضای شورا وی را پیشنهادداده بودندامابخاطرسابقه کاردرمدیریت شهری ووزارت راه وشهرسازی یکی ازکاندیدا‌های جدی این مسئولیت بود.

امانی همچنین ازعدم ارائه برنامه ازسوی آقایان آبرومند وعلی آبادی خبرداد و گفت: به احتمال قوی این دونفرهم ازادامه حضوردرروند انتخاب شهردارتهران کنارکشیده اند وبه این ترتیب ۸ گزینه برنامه ارائه خواهند کرد.

وی در ادامه هم در خصوص برخی توصیه‌ها برای انتخاب شهردار از سوی دولت گفت: اخبارى که در خصوص توصیه دولت منتخب در مورد انتخاب گزینه شهردارى تهران مطرح مى شود واقعیت ندارد.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:تا جایى که من اطلاع دارم از جانب دولت منتخب هیچ گونه توصیه اى به بنده و همکارانم در مورد انتخاب شهردار تهران و یا گزینه خاصى صورت نگرفته و اخبارى که در این خصوص بعضا مطرح مى شود صحیح نیست.

به گفته امانی، فکر مى کنم دولت آینده از شهردار منتخب تهران حمایت خواهد کرد و تا جایى که من مطلع هستم هر فردى به عنوان شهردار انتخاب شود به جلسات هیات دولت آینده دعوت مى شود.

به گزارش نیک نیوز، منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران وعده داده اند که در این هفته شهردار آینده تهران انتخاب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0