کد خبر : 3570
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1400

بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به بارسلونا کلید خورد

بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به بارسلونا کلید خورد

نیک نیوز : نشریه «Okdiario» اسپانیا در ادعایی بزرگ و جنجالی از نارضایتی لیونل مسی در پاری سن ژرمن و مذاکراتش برای بازگشت به بارسلونا خبر داد.

رسانه اسپانیایی نوشت: لئو مسی پس از چند ماه ناامیدکننده در پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به بارسلونا بازگردد. این بازیکن آرژانتینی مذاکرات خود را با خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا آغاز کرده تا پس از نارضایتی اش در پاریس، به هدف خود برای پوشیدن دوباره پیراهن بارسا دست یابد.

رییس باشگاه از درخواست دارنده هفت توپ طلا، که مایل به امضای قرارداد برای دو فصل آینده است، استقبال کرده است، اگرچه او باید کاهش قابل توجهی از دستمزد فعلی خود بپذیرد.

فوق ستاره آرژانتینی تابستان گذشته برای سه فصل با باشگاه پاریسی قرارداد امضا کرد. البته دو فصل آن رسمی است در حالی که فصل سوم اختیاری است. در مجموع این قرارداد مسی 110 میلیون یورو به دست می آورد. این بازیکن می خواهد در تابستان امسال پس از اینکه جایگاه خود را در تیم پیدا نکرده با باشگاه پاریسی مذاکره کند. مسی به دنبال جدایی با توافق است تا بتواند بدون هیچ هزینه ای از این تیم خارج شود.

نه مسی و نه خانواده اش پس از گذراندن بیشتر مدت اقامت خود در یک هتل از در پاریس راضی نیستند. سفرهای خانوادگی مداوم به بارسلونا در این مدت یکی از دلایل نارضایتی مسی از زندگی در فرانسه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0