کد خبر : 3610
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1400

هشدار دادستان کل در مورد سهام استقلال و پرسپولیس

هشدار دادستان کل در مورد سهام استقلال و پرسپولیس

نیک نیوز : دادستان کل کشور در راستای وظایف خود در حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، در نامه‌ای به خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای‌ عالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تأکید کرد.

در نامه جعفر منتظری، ضمن استقبال از توسعه قانونمند واگذاری سهام دولتی به ضرورت توجه به حساسیت این دست واگذاری‌ها (از جمله وجود هواداران و علاقمندان متعدد و گسترده در سراسر کشور)، با اعمال دقت‌های پیشگیرانه تأکید شده است.

همچنین در بخش دیگری از این نامه خطاب به وزیر اقتصاد تأکید شده است؛ جوانب مختلف این واگذاری در جلسات آتی شورای عالی بورس مطرح و مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

فهرست دقیق دارایی‌ها، بدهی‌های به‌هنگام شده، پیش‌بینی دقیق درآمدهای آینده، تعیین مالکیت دارایی‌های مندرج در ترازنامه این دو باشگاه و مالکیت لوگو از موارد دیگری بوده است که در نامه پیشگیرانه دادستان کل کشور به وزیر امور اقتصادی و دارایی به آن اشاره شده است.

منتظری بررسی گزارش بازرس‌های قانونی و حسابرس مستقل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در جلسه شورای عالی بورس از سوی مسئولین را مورد مطالبه قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0