کد خبر : 114
تاریخ انتشار : 30 فروردین 1400

هندی‌ها و AFC دست‌بردار نیستند

هندی‌ها و AFC دست‌بردار نیستند

نیک نیوز: پیش از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی موحب ناراحتی هندی‌ها شد که با توجه به جریحه دار شدن احساسات مردم هند فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

بعد از این اتفاق باشگاه پرسپولیس به دفعات با انتشار پست جدید از هندی‌ها عذرخواهی کرد و اذعان داشت پست منتشره ناخواسته و بدون هماهنگی بوده است و سعی کرد با انتشار پست‌های جدید دل هندی‌ها را به دست بیاورد. با وجود عذرخواهی باشگاه پرسپولیس از هندی‌ها کنفدراسیون فوتبال آسیا اذعان داشته است به شکایت فدراسیون فوتبال هند از باشگاه پرسپولیس رسیدگی خواهد کرد. به احتمال قوی باشگاه پرسپولیس به خاطر انتشار این پست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نقدی خواهد شد. در روزهای اخیر البته به دفعات کادر فنی و مدیران تیم پرسپولیس به میزبانی خوب هندی‌ها اشاره کرده و حتی از فدراسیون فوتبال این کشور بابت پست منتشره عذرخواهی کردند. این اتفاق نشان می‌دهد باشگاه‌ها باید مدیریت بهتری روی فضای رسانه‌ای خود داشته باشند.

پرسپولیس که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را یدک می‌کشد با دو برد متوالی در برابر تیم‌های الوحده امارات و الریان قطر شانس زیادی برای قهرمانی در گروه خود دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0